A Razer Chroma világítása mostantól a harmadik felek által gyártott eszközökön is engedélyezésre kerül

Kütyü Magazin, 2018. június 7. 15:19

A világ legnagyobb, játékeszközökre szánt világítási ökoszisztémája az egységes játékélményt biztosító stratégiai partnerségek révén mostantól nem csak a Razer eszközein lesz elérhető.

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája bejelentette, hogy megkezdi díjnyertes Razer Chroma világítási technológiájának engedélyezését kiválasztott partnerei számára, hogy azok saját eszközeikkel csatlakozhassanak az ökoszisztémához, és így még több játékos számára hozzák el a teljes spektrumú világítás szépségét.

A Razer Chroma a világ egyetlen immerzív világítási platformja, több mint száz, natívan integrált játékkal, amelyek között – egyéb népszerű játékok mellett – olyan címek találhatóak, mint az Overwatch, a Fortnite, a Quake Champions, vagy a Diablo.

A Razer Chroma emellett Philips Hue okosizzó integrációval is rendelkezik, teljes körű - akár az egyes izzók szintjén finomhangolható - szobai hangulatvilágítást adva a játékosok kezébe, teljesen átalakítva azt, ahogyan játszanak.

Mostanáig sok felhasználó tapasztalhatta azt, hogy a harmadik féltől származó eszközök - például PC-házak, alaplapok és hűtőventillátorok - világítási hatásai nincsenek teljesen szinkronban, és olyan élményt nyújtanak, amelyek nem felelnek meg a Razer eszközeinek.

A Razer Chroma Connected Devices (Chroma Csatlakoztatott Eszközök) programja révén az olyan partnerek, mint az MSI, az NZXT, az AMD, a Thermaltake, a Lian Li, a Vertagear, a Gigabyte, és a Ducky is lehetőséget kapnak arra, hogy egy API-n keresztül hozzáférjenek a Razer világítási protokolljához, amely lehetővé teszi számukra, hogy egy gombnyomással bekapcsolják a Chroma világítást saját szoftver-platformjaikon.

“Napjaink játékosai több RGB világítással rendelkező eszköz birtokosai, de nem lehetnek egy igazán immerzív élmény részesei, mivel ezek az eszközök nem kommunikálnak egymással.” - nyilatkozta a Razer társalapítója és vezérigazgatója, Min-Liang Tan. “Most először tesszük partnereink számára lehetővé a hozzáférést a Chroma ökoszisztémához, hogy áthidaljuk ezt a szakadékot - a játékosok javára.”

Azzal, hogy a Razer Chroma nyolc további partner eszközein és komponensein válik elérhetővé, a játékosok végre teljhatalmat kapnak abban, hogy kedvenc Chroma hatásaikat teljes gamer-állomásukon szinkronizálják, abban az esetben is, ha a partnermárkák bármelyikének eszközeivel rendelkeznek.

A harmadik fél által gyártott, Razer Chroma támogatással rendelkező első termékek 2018. negyedik negyedévében kerülnek a boltokba.