Az FC Barcelona elindította hivatalos chatbotját a Viberen

Kütyü Magazin, 2017. szeptember 12. 11:03

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

A chatbot-ban megtalálható „BarçaViber Meccs Embere” aktivitásokon keresztül a szurkolók a mérkőzés izgalmát is fokozhatják: megtippelhetik a végeredményt, szavazhatnak a meccs legjobb játékosára, valamint értékelhetik a csapat teljesítményét is.

A program, hogy még érdekesebbé tegye a szavazást, csupán hat játékost jelöl a „BarçaViber Meccs Embere” címre a világ egyik legnagyobb sportstatisztikai elemzője, az Opta hivatalos adatai alapján. Az Opta a mérkőzések közben folyamatosan élőben követi a játékosok egyéni teljesítményét, a hat jelöltet ennek alapján határozzák meg.

Az a játékos, aki a legtöbb Meccs Embere szavazatot kapja, a szezon végén elnyeri a Rakuten Viber „BarçaViber Év Játékosa” elismerést.

A chatbottal való aktivitásaik révén a rajongók a „BarçaViber Év Szurkolója” címért is versenyezhetnek. A szerencsés győztes nyereménye egy VIP látogatás a Camp Nouba, ahol személyesen is találkozhat a csapat szupersztárjaival. A győztesnek a lehető legpontosabban kell megtippelnie a meccs végeredményét, a Meccs Emberét és csapat összesített értékelését minden mérkőzés után.

A Viber-en keresztül elérhető FC Barcelona aktivitások a Chat Leap, az Inscouts és az Opta együttműködésével jöttek létre.

„A Barça hivatalos Viber chatbotja tovább fokozza a meccsek előtti izgalmat és a szurkolók lelkesedését a csapat iránt, függetlenül attól, hogy a stadionban nézik-e a mérkőzést vagy sem” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója. „A tervezési fázisban mi pontosan így képzeltük el értékeink megvalósítását az FC Barcelonával: technológiai megoldásokkal felvértezve lehetőséget adunk a futball rajongóinak a világ minden tájáról arra, hogy a nappalijukból szurkolva mondhassák el véleményüket.”

„Manapság az egyik legnagyobb kihívás egy sportegyesület számára a szurkolók bevonása a klub mindennapi életébe. A Viber alkalmazás és a chatbot lehetőséget ad rajongóinknak arra, hogy ne csak külső szemlélői legyenek a pályán történő eseményeknek, hanem valóban a csapattal közösen élhessék át a sikereket. Az általuk megszavazott Meccs Embere cím a játékosok számára is rendkívül megtisztelő” - mondta Russell Stopford, az FC Barcelona digitális termékekért és stratégiákért felelős vezetője. 

A „BarçaViber Meccs Embere” aktivitás a 2017. szeptember 9-i FC Barcelona - RCD Espanyol mérkőzés kezdetével indul.

Töltse le a Viber alkalmazást és vegyen részt a legújabb élményekben: bit.ly/2iVr3PK